.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محور کندوان مسدود شد
محور کندوان از امشب بدليل اجرای عمليات كارگاه جاده‌ای به صورت مقطعی بسته خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز:سرهنگ خسرویان سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندرانگفت: محور كرج - چالوس محدوده تونل اميركبير از امشب تا 20 اسفند 95 در روزهای شنبه، يكشنبه، دوشنبه و سه شنبه بسته است.

وی با بیان اینکه این محور از ساعت 21:30 تا 5:30 به‌دليل اجرای عمليات پايدار سازی 700 متر تونل بسته خواهد بود گفت: اجرای عمليات در طول روز همزمان با عبور ترافيك صورت می گيرد.

سرهنگ خسرویان افزود: این محدودیت ها روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه ، جمعه ، تعطيلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطيلات چند روزه اعمال نخواهد شد.

وی از رانندگانی که قصد تردد از مازندران به استان های البرز یا تهران را دارند خواست در روزهایی که جاده کندوان بسته است از محورهای سوادكوه و هراز برای تردد استفاده کنند.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، تردد خودروها اکنون در همه جاده های مازندران روان است.

سرهنگ خسرویان با بیان اینکه ارتفاعات محورهای کوهستانی استان با بارش برف و دامنه ها با بارش باران همراه است، از رانندگان خواست با توجه به لغزنده بودن سطح جاده ها، با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی، سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروها رانندگی کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.